System Wspomagania Decyzji Państwowej Straży Pożarnej
System SWD-ST jest dziedzinowym systemem klasy SWD przeznaczonym dla komend powiatowych i miejskich Państwowej Straży Pożarnej. Oprogramowanie obejmuje zakresem funkcjonalnym i informacyjnym wszystkie obszary działalności PSP. Podstawowym zadaniem systemu SWD-ST jest wspomaganie służby dyżurnej w obsłudze zgłoszeń i zdarzeń, koordynacji działań ratowniczych oraz sporządzaniu dokumentacji z przeprowadzonych akcji.
Integracja z Systemem Informatycznym Powiadamiania Ratunkowego (SIPR), w ramach którego wszelkie zgłoszenia na numer 112 przekazywane są jako „formatki” bezpośrednio do systemu SWD-PSP to największa i najbardziej zaawansowana integracja międzysystemowa w Państwowej Straży Pożarnej.
Firma Abakus oferuje dla swoich produktów całodobowe wsparcie techniczne obejmujące monitorowanie, usuwanie awarii oraz udzielanie konsultacji telefonicznych, email, www.
Użytkownicy Systemu SWD-ST są największymi beneficjentami usług naszego Centrum Obsługi. System utrzymywany jest w trybie 24/7 przez 365 dni w roku.
Szczegółowe informacje na temat oferty serwisowej znajdują się na stronie https://serwis.abakus.net.pl/
System SWD-ST to ponad 20 lat obecności w Straży Pożarnej. Zobacz jak zmieniał się w tym czasie.
Pierwsze, produkcyjne uruchomienie systemu w woj. śląskim
Pierwsza, poważna modernizacja systemu, w tym zmiana silnika bazy danych na Firebird
Podpisanie umowy na kompleksową modernizację systemu w całym kraju
Zakończenie modernizacji systemu. Wdrożenie wersji 3.0 opartej o silnik Oracle, transmisji on-line.
Uruchomienie profesjonalnego, całodobowego centrum wsparcia technicznego dla systemu SWD PSP.
Uruchomienie integracji SWD-PSP z CPR oraz platformą PLI-CBD
Uruchomienie modułu Kwarantanna do weryfikacji adresów z nałożoną przez Sanepid kwarantanną lub izolacją
Copyrights © 2023. All rights reserved.