Jeśli nie otrzymujesz alarmów w aplikacji e-Remiza lub zamiast alarmów mobilnych System alarmuje połączeniem telefonicznym, należy skonfigurować telefon/tablet zgodnie z poniższym opisem:
————————————————————————————————————————-
SAMSUNG
1) Z MENU ANDROID należy kliknąć opcję „Wyczyść dane” dla aplikacji e-Remiza: USTAWIENIA -> APLIKACJE -> e-REMIZA (należy znaleźć „e-Remiza” na liście aplikacji) -> -> Domyślna pamięć -> „Wyczyść dane”
W przypadku braku sygnału dźwiękowego o nadejściu nowego zdarzenia w aplikacji e-Remiza+ w poniższych trybach:
należy skonfigurować telefon/table zgodnie z poniższym opisem.
Na pasku szybkiego dostępu należy znaleźć tryb ‘Nie przeszkadzać’, a następnie przytrzymać palec na ikonie. W sekcji ‘Wyjątki’ trybu należy wybrać opcje ‘Aplikacje’.
Następnie dodać aplikację e-Remiza do wyjątków (przycisk Dodaj) oraz wybrać powiadomienia, które mają być odbierane nawet gdy jest włączony tryb ‘Nie przeszkadzać’
W sekcji ‘Wyjątki’ trybu ‘Nie przeszkadzać’ należy skonfigurować według własnych preferencji opcję ‘Połączenia, wiadomości i rozmowy’
Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji e-Remiza+ pojawi się okienko z informacją o alarmach krytycznych. W celu włączenia powiadomień aplikacji e-Remiza+ należy wybrać przycisk ‘Pozwalaj’.
Z menu aplikacji e-Remiza+ należy wybrać ‘Ustawienia’, a następnie opcję ‘Ustawienia powiadomień’
Aplikacja e-Remiza+ wykona przekierowanie do ustawień e-Remiza+ w systemie iOS, w której należy wybrać opcje ‘Powiadomienia’.
W ustawieniach powiadomień e-Remiza+ należy aktywować opcję ‘Alerty krytyczne’.
Materiały zostały przygotowane w oparciu o poniższe urządzenia.
Android
iOS
Konfiguracja może różnić się od opisanej powyżej w przypadku posiadania urządzenia z inną wersją systemu operacyjnego lub interfejsu.
Funkcja Always On Display w systemie Android umożliwia wyświetlanie powiadomień z aplikacji na ekranie blokady nie dotykając urządzenia. W przypadku e-Remiza+ funkcja ta spowoduje chwilowe wybudzenie ekranu urządzenia podczas alarmowania i wyświetlenie powiadomienia z aplikacji w formie ikonki. Szczegóły alarmu można podejrzeć:
Materiały zostały przygotowane w oparciu o poniższe urządzenie.
AndroidKonfiguracja może różnić się od opisanej powyżej w przypadku posiadania urządzenia z inną wersją systemu operacyjnego lub interfejsu.
W celu uzyskania w aplikacji e-remiza możliwości wysyłania pozycji GPS po potwierdzonym udziale w akcji (druh widoczny na mapie) lub przy ustawionym raportowaniu w aplikacji „Ciągłe”.
Dla telefonu SAMSUNG:
Należy wejść Ustawienia Android->Aplikacje->e-Remiza+->Zezwolenia->Lokalizacje i wybrać pozycję „Zawsze zezwalaj”.
Dla telefonu XIAOMI:
Należy wejść Ustawienia Android->Aplikacje->Zarządzaj aplikacjami-> Na liście należy odszukać aplikację e-Remiza i w nią kliknąć->Ustawienia aplikacji->Lokalizacja->Zaznaczamy pozycję „Zawsze zezwalaj”.
Jeżeli chcesz uruchomić system e-Remiza w swojej OSP musisz utworzyć konto jednostki. Żeby to zrobić wejdź na stronę logowania: https://e-remiza.pl/OSP.UI.SSO/logowanie i kliknij w napis „Nie masz konta?”
Następnie w polu „Adres e-mail” należy podać własny adres e-mail, który jednocześnie będzie loginem do systemu e-Remiza, następnie w polu „Nazwa jednostki OSP” wpisać fragment nazwy jednostki OSP. Jeżeli twoja jednostka to Ochotnicza Straż Pożarna w Nowej Wsi to należy wpisać Nowa Wieś. W kolejnym kroku przepisujemy kod z obrazka, zapoznajemy się z regulaminem i zahaczmy BOX przy napisie „Akceptuję regulamin” i klikamy przycisk „Zarejestruj się”.
W kolejnym kroku system podpowiada jednostki wraz z przynależnością administracyjną zawierające wprowadzoną przez ciebie nazwą w kroku poprzednim. Należy wskazać poprawną jednostkę którą chcemy zarejestrować.
Po wybraniu jednostki należy uzupełnić pozostałe pola „Imię”, „Nazwisko” oraz podajemy numer telefonu telefonu do alarmowania, na który system zadzwoni z alarmem w przypadku niedostarczenia na aplikację mobilną. Klikamy przycisk „Zakończ rejestrację”.
W tym momencie system wysyła na adres e-mail, podany w pierwszym kroku, wiadomość z linkiem do ustawienia hasła. Teraz musisz zalogować się na skrzynkę mailową i odnaleźć wiadomość przesłaną przez system e-Remiza. Po otwarciu wiadomości kliknij w Link do ustawienia hasła.
Link jest ważny przez 24 godziny! jeżeli dostajesz komunikat: „Link zmiany hasła jest nieprawidłowy lub nieważny!” musisz wygenerować nowa wiadomość. Opis jak to zrobić znajduje się w FAQ w temacie: Odzyskanie/ustawienie nowego hasła logowania do systemu e-Remiza.
Po kliknięciu w link do ustawienia hasła otworzy się nowa karta w przeglądarce internetowej, w zaznaczonych polach (rys. poniżej) wpisz dwa razy takie samo hasło. Następnie kliknij w przycisk „Zmień hasło”
Jeżeli wpisałeś wszystko poprawnie system wyświetli komunikat „Hasło zostało zmienione”.
Teraz przejdź do strony logowania i zaloguj się na konto właśnie utworzonej jednostki, za pomocą adresu e-mail podanego podczas rejestracji i ustawionego hasła. Zostałeś właśnie administratorem konta jednostki w systemie e-Remiza i to Ty autoryzujesz druhów, którzy zarejestrują się za pomocą aplikacji mobilnych oraz dodajesz do alarmowania osoby powiadamiane połączeniem telefonicznym.
W celu przywrócenia domyślnego dźwięku powiadamiania o alarmie przez aplikację e-Remiza, wejdź w „Ustawienia” systemu Android w telefonie, następnie znajdź opcje „Zarządzanie aplikacjami” lub „Zainstalowane aplikacje”. Po wybraniu tej opcji zostaną wyświetlone wszystkie aplikacje zainstalowane na telefonie. Należy odnaleźć aplikację e-Remiza i wejść do ustawień samej aplikacji. Na dole będzie przycisk z nazwą „Wyczyść dane” należy w niego kliknąć, następnie wybrać pozycję „Wyczyść wszystkie dane”. Ta operacja spowoduje usuniecie wszystkich ustawień aplikacji e-Remiza z telefonu, jeżeli po wejściu w ustawienia aplikacji e-Remiza nie będzie opcji „Wyczyść dane” musisz odnaleźć i kliknąć pozycję „Pamięć” lub „Pamięć domyślna” i odszukaj opcję odpowiedzialną za wyczyszczenie danych aplikacji.
Po wyczyszczeniu danych wyjdź do ekranu głównego, uruchom aplikacje e-Remiza, zaloguj się ponownie na konto jednostki używając adresu e-mail, którym rejestrowałeś się w systemie i hasła, które zostało ustawione. Wybierz pozycję „zezwól” dla wszystkich pytań o uprawnienia systemu dla aplikacji e-Remiza. Uruchom ponownie telefon.
Od tej pory będziesz powiadamiany o alarmie standardowym dźwiękiem aplikacji e-Remiza.
UWAGA! Odinstalowywanie i ponowna instalacja aplikacji nie wyeliminuje problemu.
W celu zmiany lokalizacji jednostki OSP na mapie musisz kliknąć prawym przyciskiem myszy w miejscu na mapie gdzie ma być umiejscowiona jednostka i wybrać opcję „ustaw jako wsp. jednostki”.
Problem powoduje włączona poczta głosowa. Jeżeli druh ma włączona pocztę głosową u swojego operatora GSM to mimo poprawnego odrzucenia przychodzącego połączenia telefonicznego, połączenie odbiera poczta głosowa i operator GSM zwraca Systemowi e-Remiza informację, że połączenie zostało odebrane i druh widnieje w e-Remizie, że potwierdził udział w akcji.
W celu wyeliminowania problemu z potwierdzaniem alarmu przez osoby posiadające włączone powiadomienia telefonicznie sprawdź czy nie mają włączonej poczty głosowej lub innego powiadamiania (na przykład SMS) przy odrzucaniu połączenia.
Żeby system poprawnie zinterpretował odrzucenie udziału w akcji to w momencie odrzucania połączenie musi zaistnieć u osoby dzwoniącej w słuchawce sygnał zajętości. W każdym innym przypadku operator GSM zwraca informację, że połączenie zostało odebrane co skutkuje potwierdzeniem udziału w akcji.
Jeżeli jesteś zainteresowany zamówieniem usługi e-Remiza lub przedłużeniem licencji na kolejny rok, wypełnij formularz zamówienia na naszej stronie, link poniżej:
https://abakus.net.pl/oferta/e-remiza-cennik
Po otrzymaniu formularza wystawimy fakturę z 14 dniowym terminem płatności, zgodnie z wybranym wariantem cenowym. Fakturę prześlemy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
Nie możesz znaleźć instrukcji obsługi i konfiguracji systemu e-Remiza?
Kliknij tutaj.
W celu przygotowania wzoru umowy na system e-Remiza dla gminy potrzebne są następujące dane:
Dane należny przesłać na adres e-mail: kontakt@e-remiza.pl
W celu poprawnego wypełnienia danych w formularzu należy w poszczególnych jego krokach wprowadzić następujące dane zgodnie z poniższym przykładem:
Krok 1 – Dane zamawiającego
Dane osoby zamawiającej system e-Remiza (np. osoba z jednostki, gminy, powiatu, miasta, osoba prywatna). Adres mailowy zamawiającego jest używany do kontaktu w sprawie formularza zamówienia
Krok 2 – Dana nabywcy
Adres mailowy opiekuna systemu jest używany do kontaktu w systemie obsługi zgłoszeń Użytkowników (https://zgloszenia.abakus.net.pl/ticket/).
Krok 3 – Rodzaj pakietu
UWAGA !!!!
Przedstawione na zrzutach ekranu dane są tylko poglądowe i mogę odbiegać od rzeczywistości.
Przykład zastosowania pakietu Box Gmina (obowiązuje od 13.02.2023):
– Gmina składa jedno zamówienie dla wszystkich podległych OSP KSRG (3 sztuki)
– dotychczas dostęp do usługi był wykupiony tylko dla jednej OSP KSRG i jest jeszcze ważny przez 4 miesiące
– nowe zamówienie obejmuje wszystkie jednostki OSP KSRG z terenu Gminy, dlatego zostanie zastosowana promocja Box Gmina
– aby ujednolicić termin aktywności usługi dla wszystkich trzech jednostek OSP KSRG z terenu Gminy dla jednej dotychczas działającej jednostki OSP KSRG, okres ważności usługi zostanie wydłużony o 8 miesięcy, a cena usługi dla tej jednostki zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartość za okres 4 miesięcy.
Przykład zastosowania pakietu Box Powiat (obowiązuje od 13.02.2023):
– Powiat składa jedno zamówienie dla wszystkich OSP KSRG (11 sztuk)
– dotychczas dostęp do usługi był wykupiony dla 4 jednostek OSP KSRG i jest jeszcze ważny przez 4 miesiące
– nowe zamówienie obejmuje wszystkie jednostki OSP KSRG z terenu powiatu, dlatego zostanie zastosowana promocja Box Powiat
– aby ujednolicić termin aktywności usługi dla wszystkich jednostek OSP KSRG z terenu powiatu dla czterech jednostek okres ważności usługi zostanie wydłużony o 8 miesięcy, a cena usługi dla tych jednostek zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartość za okres 4 miesięcy.
Copyrights © 2023. All rights reserved.