Nie możesz znaleźć instrukcji obsługi i konfiguracji systemu e-Remiza?
Kliknij tutaj.
Przykład zastosowania pakietu Box Gmina (obowiązuje od 13.02.2023):
– Gmina składa jedno zamówienie dla wszystkich podległych OSP KSRG (3 sztuki)
– dotychczas dostęp do usługi był wykupiony tylko dla jednej OSP KSRG i jest jeszcze ważny przez 4 miesiące
– nowe zamówienie obejmuje wszystkie jednostki OSP KSRG z terenu Gminy, dlatego zostanie zastosowana promocja Box Gmina
– aby ujednolicić termin aktywności usługi dla wszystkich trzech jednostek OSP KSRG z terenu Gminy dla jednej dotychczas działającej jednostki OSP KSRG, okres ważności usługi zostanie wydłużony o 8 miesięcy, a cena usługi dla tej jednostki zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartość za okres 4 miesięcy.
Przykład zastosowania pakietu Box Powiat (obowiązuje od 13.02.2023):
– Powiat składa jedno zamówienie dla wszystkich OSP KSRG (11 sztuk)
– dotychczas dostęp do usługi był wykupiony dla 4 jednostek OSP KSRG i jest jeszcze ważny przez 4 miesiące
– nowe zamówienie obejmuje wszystkie jednostki OSP KSRG z terenu powiatu, dlatego zostanie zastosowana promocja Box Powiat
– aby ujednolicić termin aktywności usługi dla wszystkich jednostek OSP KSRG z terenu powiatu dla czterech jednostek okres ważności usługi zostanie wydłużony o 8 miesięcy, a cena usługi dla tych jednostek zostanie proporcjonalnie pomniejszona o wartość za okres 4 miesięcy.
W celu poprawnego wypełnienia danych w formularzu należy w poszczególnych jego krokach wprowadzić następujące dane zgodnie z poniższym przykładem:
Krok 1 – Dane zamawiającego
Dane osoby zamawiającej system e-Remiza (np. osoba z jednostki, gminy, powiatu, miasta, osoba prywatna). Adres mailowy zamawiającego jest używany do kontaktu w sprawie formularza zamówienia
Krok 2 – Dana nabywcy
Adres mailowy opiekuna systemu jest używany do kontaktu w systemie obsługi zgłoszeń Użytkowników (https://zgloszenia.abakus.net.pl/ticket/).
Krok 3 – Rodzaj pakietu
UWAGA !!!!
Przedstawione na zrzutach ekranu dane są tylko poglądowe i mogę odbiegać od rzeczywistości.
W celu przygotowania wzoru umowy na system e-Remiza dla gminy potrzebne są następujące dane:
Dane należny przesłać na adres e-mail: kontakt@e-remiza.pl
Jeżeli jesteś zainteresowany zamówieniem usługi e-Remiza lub przedłużeniem licencji na kolejny rok, wypełnij formularz zamówienia na naszej stronie, link poniżej:
https://abakus.net.pl/oferta/e-remiza-cennik
Po otrzymaniu formularza wystawimy fakturę z 14 dniowym terminem płatności, zgodnie z wybranym wariantem cenowym. Fakturę prześlemy drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
Copyrights © 2023. All rights reserved.