Abakus Systemy Teleinformatyczne Sp. z o.o. zdaje sobie sprawę z tego, że Państwa dane osobowe są ważne. Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia w przystępny i przejrzysty sposób jakie Pana/Pani dane osobowe zbieramy, utrwalamy, przechowujemy, wykorzystujemy i przetwarzamy oraz w jaki sposób to robimy.
Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy funkcjonowania systemu „e-Remiza.pl”, a w szczególności aplikacji mobilnej e-Remiza (Android, iOS)
Kim jesteśmy?
Operatorem systemu e-Remiza jest:
„ABAKUS Systemy Teleinformatyczne” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała, ul. Działowa 8a, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000205103, posiadająca numer REGON: 072903418, NIP: 5472001222,
We wszystkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych lub Inspektorem w swojej gminie/jednostce macierzystej.
W Abakus preferowaną formą kontaktu jest korespondencja elektroniczna kierowana pod adres e-mail iod@abakus.net.pl. Możesz jednak również kontaktować się listownie na adres spółki.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane osobowe, które zostały wprowadzone do systemu zarówno dobrowolnie w trakcie rejestracji konta, czyli Twój adres e-mail, Imię, Nazwisko oraz numer telefonu, jak również te wpisane przez osobę upoważnioną w danej jednostce do zarządzania danymi członków OSP.
Jeżeli korzystając z aplikacji napiszesz wiadomość na czacie, wówczas zostanie ona przypisana do Twojego konta.
Pewne informacje gromadzimy automatycznie, gdy Użytkownik ma połączenie z naszymi Usługami. Zależnie od tego, w jaki sposób użytkownik uzyskuje do nich dostęp i jak z nich korzysta, gromadzimy takie informacje, jak:
W ramach pracy operacyjnej w systemie e-Remiza gromadzone są następujące dane:
Do czego wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe?
Zebrane dane kontaktowe mogą zostać wykorzystane w celu weryfikacji tożsamości użytkownika, który utracił dostęp do swojego konta w aplikacji. Dodatkowo, dane (w szczególności numer telefonu i w przypadku odpowiedniego skonfigurowania środowiska przez Administratora Organizacji) mogą być użyte w związku z użyciem funkcjonalności powiadomienia połączeniem telefonicznym na wskazany numer telefonu.
Ponadto korzystamy z twoich informacji w sposób opisany w niniejszym dokumencie wyłącznie w celu dostarczania naszych Usług Usługobiorcy, Użytkownikom i Członkom Jednostek w ramach Systemu.
W jakich celach i w oparciu o jakie podstawy prawne przetwarzamy dane osobowe?
Zobowiązujemy się, że będziemy przetwarzać powierzone dane osobowe jedynie w celu i zakresie wynikającym z Umowy o świadczenie usług w ramach Systemu e-Remiza i Regulaminu (https://abakus.net.pl/oferta/e-remiza-regulamin).
Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwanej dalej RODO), Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest:
Usługobiorca powierza Usługodawcy przetwarzanie danych osobowych w związku ze świadczeniem przez Usługodawcę usług na rzecz Usługobiorcy w zakresie niezbędnym do realizacji Usługi.
Jak długo przetwarzamy dane osobowe?
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.:
Czy udostępniamy komuś dane osobowe?
Ze względu na wykorzystywanie w naszej Aplikacji narzędzi analitycznych od dostawców działających pod markami Google, podmioty te mogą mieć dostęp do danych charakteryzujących sposób korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną (tzw. dane eksploatacyjne).
Gdy korzystasz z Systemu dzielisz informacjami z innymi Użytkownikami, z którymi się komunikujesz w ramach Jednostki. Każdy Użytkownik kontaktuje się i komunikuje z innymi za pomocą Usług Systemu, np. Użytkownik aplikacji mobilnej udostępnia informacje o sobie(lokalizacja, status),
Użytkownicy posiadający wyższy poziom uprawnień nadany przez Administratora mają dostęp do szerszego zakresu danych niż Użytkownik domyślny, dzięki czemu mogą realizować stawiane im zadania , taki jak m.in. zarządzanie wykazem osób będących członkami Jednostki, uzupełnianie szkoleń i badań okresowych, weryfikacja raportów z alarmowania, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych działań.
Dostawcy usług. Zastrzegamy sobie prawo do udostępniania informacji do naszych dostawców, jedynie w zakresie koniecznym do zrealizowania danej Usługi w ramach Systemu.
Możemy przekazać twoje dane dla Organów ścigania lub w ramach wniosków instytucji prawnych.
W ramach systemu e-Remiza nie wykorzystujemy żadnych zewnętrznych mechanizmów marketingowych, ani nie prowadzimy działań reklamowych z wyjątkiem promocji usług własnych Abakus.
Przekazywanie danych poza EOG
Zasadniczo nie przekazujemy danych osobowych do podmiotów, których siedziby znajdują się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. Jedyny wyjątek stanowi nasza współpraca z usługodawcami działającymi pod markami Google. Google daje gwarancję wysokiego stopnia ochrony danych osobowych. Gwarancja ta wynika w szczególności ze zobowiązania do stosowania tzw. standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Unii Europejskiej.
Jakie prawa Ci przysługują?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci:
W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z nami wysyłając wiadomość
e-mail na adres iod@abakus.net.pl. Jeśli wyślesz do nas wniosek o skorzystanie z któregoś z wymienionych praw z adresu e-mail innego niż ten, na który zarejestrowano konto, możemy żądać dodatkowych informacji pozwalających na zweryfikowanie tożsamości osoby kierującej wniosek. Najprostszą opcją zgłoszenia takiego wniosku jest skorzystanie z dedykowanej opcji, dostępnej po zalogowaniu do serwisu e-Remiza WWW.
Copyrights © 2023. All rights reserved.