Konsorcjum zdaje sobie sprawę z tego, że Państwa dane osobowe są ważne. Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia w przystępny i przejrzysty sposób jakie Pana/Pani dane osobowe zbieramy, utrwalamy, przechowujemy, wykorzystujemy i przetwarzamy oraz w jaki sposób to robimy.
Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy funkcjonowania systemu „Syrena”, a w szczególności aplikacji mobilnej Syrena Zadania oraz Syrena Wywiady
Kim jesteśmy?
Twórcą systemu Syrena jest:
Konsorcjum firm „ABAKUS Systemy Teleinformatyczne Sp. z o.o.” z siedzibą w 43-300 Bielsko-Biała, ul. Działowa 8a, oraz S&T Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 27D
System Syrena w całości zainstalowany jest i w użytkowany w ramach infrastruktury dostarczanej przez Miasto stołeczne Warszawa. Wszelkie zasady korzystania z aplikacji oraz zasady połączenia z siecią określane są przez UM m.st. Warszawa.
Zamawiającym i głównym Użytkownikiem Końcowym systemu i aplikacji Syrena jest DPS Syrena, ul. Syreny 26, Warszawa
We wszystkich kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych lub Inspektorem w swoim DPS.
Wszelkie dane przetwarzane przez konsorcjum realizowane jest na podstawie podpisanej umowy o przetwarzaniu danych osobowych w ramach realizacji projektu budowy i utrzymania systemu Syrena.
Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane osobowe, które zostały wprowadzone do systemu zarówno dobrowolnie w trakcie utworzenia konta, czyli Twój adres e-mail, Imię, Nazwisko oraz numer telefonu.
Pewne informacje gromadzimy automatycznie, gdy Użytkownik ma połączenie z naszymi Usługami. Zależnie od tego, w jaki sposób użytkownik uzyskuje do nich dostęp i jak z nich korzysta, gromadzimy takie informacje, jak:
W ramach pracy w systemie Syrena gromadzone są następujące dane:
Do czego wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe?
Zebrane dane kontaktowe są wykorzystane przez System w celu weryfikacji tożsamości użytkownika, który utracił dostęp do swojego konta w aplikacji. Dodatkowo, dane (w szczególności adres e-mail) mogą być użyte w związku z użyciem funkcjonalności powiadomienia o konieczności realizacji przydzielonego zadania na wskazany adres email.
Korzystamy z Twoich informacji w sposób opisany w niniejszym dokumencie wyłącznie w celu realizacji Usług i Funkcjonalności w ramach Systemu.
W jakich celach i w oparciu o jakie podstawy prawne przetwarzamy dane osobowe?
Zobowiązujemy się, że będziemy przetwarzać powierzone dane osobowe jedynie w celu i zakresie wynikającym z Umowy na budowę i utrzymanie systemu Syrena
Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwanej dalej RODO), Administratorem Danych Osobowych Użytkowników jest:
Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, o numerze NIP: 5252248481, o numerze REGON: 015259640, w imieniu którego działa Dom Pomocy Społecznej „Syrena” w Warszawie (01-150), przy ul. Syreny 26, , o numerze NIP: 5271743520 oraz numerze REGON: 006377177 („Administrator”),
Jak długo przetwarzamy dane osobowe?
Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.:
Czy udostępniamy komuś dane osobowe?
Użytkownicy posiadający wyższy poziom uprawnień nadany przez Administratora mają dostęp do szerszego zakresu danych niż Użytkownik domyślny, dzięki czemu mogą realizować stawiane im zadania , taki jak m.in. zarządzanie wykazem osób będących pracownikami DPS.
Przekazywanie danych poza EOG
Nie. W ramach systemu Syrena żadne dane osobowe nie są przesyłane poza sieć Intranet UM.
Jakie prawa Ci przysługują?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci:
W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych w Twoim DPS.
Copyrights © 2023. All rights reserved.